دیدنی های هند
نوشته شده توسط : تینا

ساحل Palolem گوا هند

از سواحل زیبا و جذاب شهر گوا هند می توان به ساحل پالولم اشاره کرد که بسیار دیدنی استو این ساحل به دلیل موقعیت جغرافیایی خود دارای غروب بسیار زیبایی است که هر ساله توریست های زیادی را به خود جذب می کند. گفتنی است تور هند تیر 98که ساحل پالولم نسبت به دیگر سواحل هند کمی گرانتر و البته شلوغ تر است. در این ساحل انواع وسایل تفریحی و بازی همچون جت اسکی، قایق سواری، ماهیگیری و ... فراهم می باشد تا گردشگران عزیز تور هند نهایت لذت را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشند.

گفتنی است در ساحل Palolem پلاژ های مجهزی نیز برای استراحت وجود دارد که گردشگران می توانند از آنها استفاده نمایند.

 

 

ساحل Palolem گوا هند

 

ساحل Palolem گوا هند


آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار (dudhsagar) یکی از زیباترین آبشارهای جهان است که در شهر گوا هند قرار دارد. آبشار در 40 کیلومتری شهر یانجی قرار دارد و در میان جنگل های زیبا و حیرت انگیز قرار دارد. معنی لغوی دودساگار دریای شیر است و به علت تور کیش سفید به نظر رسیدن آب این آبشار این نام را بر آن گذاشته اند. بلند ترین ارتفاع این آبشار به 600 متر می رسد و دارای چهار لایه است. از کنار این آبشار یک قطار عبور می کند که از داخل آن منظره بسیار دیدنی از آبشار پیداست. در منطقه ای که آبشار قرار دارد دمای هوا بسیار پایین است و در فصل های گرم سال شما مسافران تور هند آب و هوای خنکی را در کنار این آبشار احساس می کنید.در مورد این آبشار افسانه های زیبا و شنیدنی در میان مردم هند وجود دارد.

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند

آبشار دودساگار هند


معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا یکی از زیباترین معبدهای هندوستان است که در شهر همپی این کشور قرار دارد. این معبد دارای قدمت بسیار زیادی است و در قرن هفتم پس از میلاد مسیح ساخته شده است. این معبد در ابتدا یک عبادتگاه کوچک بوده است که در زمان ویجایاناگارا به یک مجتمع بزرگ تبدیل گشته است. شما تور کیش مسافران تور هند می توانید در طول سفر خود از این معبد زیبا دیدن فرمایید.

معبد ویروپاکشا هند

معبد ویروپاکشا هند


شهر جایسالمر هند

جایسالمر یا شهر طلایی یکی از شهرهای هند است که در نزدیکی مرز پاکستان و در صحرای تمار قرار دارد. جایسالمر در اصل به معنای ماسه های زرد رنگ است که این شهر از آن ساخته شده است. جایسالمر یکی از شهر های قدیمی هند است که در آن آثار باستانی زیادی قرار دارند. یکی از آن ها قلعه طلایی رنگی است که در قسمت بالایی شهر قرار گرفته و قدمت آن به قرن دوازدهم میلادی بازمی گردد. هم چنین یک کاخ بسیار زیبا و بزرگ در شهر وجود دارد که از قرن شانزدهم تا نوزدهم ساخت آن به طول انجامیده است. شهر دارای نه دروازه است که در یک امتداد عرضی کشیده شده اند. اگر شما عازم تور هند هستید به شما پیشنهاد می کنیم از این شهر زیبا دیدن کنید.

شهر جایسالمر هند

شهر جایسالمر هند

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: دیدنی های هند,جاذبه های توریستی هند,بهترین تفریحات هند,مکان های گردشگری هند ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: